luni, 20 septembrie 2010

Multumesc


Multumesc pentru oamenii ce mi-au iesit in cale. Cei care au fost si cei care sunt. Vor fi mereu o parte din mine asa cum fiecare stea e parte din lumina noptii.

Oamenii m-au crescut, oamenii m-au educat, oamenii au creeat companii si m-au angajat, oamenii mi-au tras palme si oamenii m-au iubit. Oamenii au creeat filosofii si oamenii au gasit metode, oamenii au perfectionat cunoasterea si mi-au transmis-o.

Oamenii sunt instrumentul prin care Dumnezeu imi ofera lectiile si rasplata, si imi arata muzica sferelor. Ma rog sa fiu un instrument bun, si sa vibrez in armonie. Si oare nu e de datoria noastra sa avem grija unii de altii? Sa ne acordam, sa ne lustruim, sa ne sustinem unii pe altii? Pentru ca sa putem canta impreuna o simfonie. Pentru ca Dumnezeu sa cante prin noi si pentru noi o capodopera.

Ai grija de oamenii din jurul tau. Prin ei iti vin lectiile si cresterea.