sâmbătă, 12 decembrie 2009

YES, I CAN ! ! !


Cred cu tarie ca pot sa infaptuiesc orice tel pe care sufletul meu mi-l cere!

Cred cu tarie ca nu exista probleme, exista numai oportunitati de a invata!

Cred cu tarie ca orice situatie poate fi depasita, si daca inca mai persista inseamna ca nu am aflat inca modul optim in care se poate face asta!

Cred cu tarie ca energia si optimismul meu nu sunt conditionate de vreme, de altii sau de istorie.

YES, I CAN!
Just throw it at me!

Un comentariu:

Claudiu Crăciun spunea...

Mai cred şi că nu există pustiu, doar neputinţa noastră de a umple golul în care trăim. Cred acest lucru, chiar daca l-a spus Octavian Paler, nu eu :)

Şi tot el imi mai zguduie fiinţa cu următoarea afirmaţie: "“Niciodată n-ai avut suficientă imaginaţie pentru a-ţi închpui lumea fără tine. Chiar dacă n-ai mers cu vanitatea până la paranoia de a crede că lumea se învârte în jurul tău, că e nerăbdătoare să audă ce spui, ţi-a lipsit inteligenţa, sau puterea de a accepta că nu însemni mai mult decât fotografiile îngălbenite pe care cineva, după tine, le va arunca la gunoi.”